Thursday, 4 August 2011

ramadhan di UITM ;D

Assalamualaikum w.b.t 
Ahlan wa sahlan ya ramadhan ;)
wahaaaa. pantas betul masa berlalu ,pejam celik pejam celik da masuk bulan ramadhan
ni pertama kali aku sambut bulan mulia ni kat UITM 
quite good la situation kat sini ,
ada bazar:)
ada  kawan kawan kalau nk berbuka :)
penat mmg penat,tapi rase mcm cepat je masa berlalu =.=
tapi aku rindu gak suasana Ramadhan dekat SEPINTAR
ada sawmFM:)
ada tadarus:)
buka puasa ramai ramai kat masjid n DM:)
bazar ramadhan kat BTP:)
solat teraweh berjemaah:)
mmg seronok lah.terasa sgt sgt suasana bulan puasa
tapi bila dah masuk UITM ni,bnda tuh semua susaaaa sgt nk buat n rase
ade tu mmg la ade,tapi tak same macam sekolah dulu
mmg lain ah.
erti kata lain ,suasana ramadhan kt SEPINTAR lagi best :(


Saturday, 30 July 2011

hari memenatkan + menyakitkan

waaahhh
hari ni aku dikerah turun kawad pukul 8..tp pkul 8.3o baru smpai tmpat kawad..
yg amat memalukan,aku,aimi,azalea and tira tekedek2 kne lari ikot arahan Encik.pfftt.
tapi kitorg da biase buat muka tebal.hahaha
kawad pun mcm hapeee je.naseb baek 1 jam jee.slebihnye ade class.fuhh
lega tak terkate!
bile habes je koku tadi.saket kpale menyerang aku.mcm biase ah. telan ubat 2 bijik. pastu melantak tido ler aku.  huu~
sorry to azalea,mirul ,aimi and khairil.
aku bukan sesaje saket.and aku bukan sesaje nk ngelak diri dari buat assignment dgn korg ;(

Thursday, 28 July 2011

myself and i :)

malyanah namal.
 18 years old on 2nd of july 2011 :)
student of UITM seri iskandar Perak darul ridzuan.
shah alam .
ex-sepintarians. 
<3 musics
<3interior architecture
<3 YOU :))