Thursday, 4 August 2011

ramadhan di UITM ;D

Assalamualaikum w.b.t 
Ahlan wa sahlan ya ramadhan ;)
wahaaaa. pantas betul masa berlalu ,pejam celik pejam celik da masuk bulan ramadhan
ni pertama kali aku sambut bulan mulia ni kat UITM 
quite good la situation kat sini ,
ada bazar:)
ada  kawan kawan kalau nk berbuka :)
penat mmg penat,tapi rase mcm cepat je masa berlalu =.=
tapi aku rindu gak suasana Ramadhan dekat SEPINTAR
ada sawmFM:)
ada tadarus:)
buka puasa ramai ramai kat masjid n DM:)
bazar ramadhan kat BTP:)
solat teraweh berjemaah:)
mmg seronok lah.terasa sgt sgt suasana bulan puasa
tapi bila dah masuk UITM ni,bnda tuh semua susaaaa sgt nk buat n rase
ade tu mmg la ade,tapi tak same macam sekolah dulu
mmg lain ah.
erti kata lain ,suasana ramadhan kt SEPINTAR lagi best :(